مراجعه به بهترین متخصص ترمیم و زیبایی دندان بهترین استراتژی است که شما می توانید انتخاب کنید. لبخند هر شخص یکی از ارکان اصلی زیبایی او به شمار می آید. لبخند به طور طبیعی باعث جذب افراد می شود. اگر شما دارای دندان شکسته، متراکم روی هم یا با فاصله هستید ممکن است احساس بدی داشته باشید. برای درمان این مشکلات می‌توانید از متخصص‌ ترمیم و زیبایی دندان کمک بگیرید.

ترمیم و زیبایی‌هایی مثل ارتودنسی‌ دیگر مثل قبل نیستند و ظاهر بدی ندارند.

ارتودنسی‌های امروزه شفاف هستند و در صورت درخواست بیمار می‌تواند به رنگ دندان تولید شود. همچنین ارتودنسی‌های امروزه متحرک هستند و شما می‌توانید هنگام غذا خوردن و مسواک زدن ارتودنسی را از دهان خود خارج کنید.

هنگام انتخاب درمان باید به نکاتی توجه کنید. یکی از نکاتی که بیشترین تأثیر را در میزان بهبودی شما می‌گذارد.

انتخاب بهترین متخصص ترمیم و زیبایی دندان به موارد زیر بستگی دارد.

از دیگران توصیه و پیشنهاد بخواهید:

هنگام تصمیم گیری، به تنهایی تصمیم نگیرید. شما باید از دوستان و آشنایان خودتان نظر بخواهید و توصیه‌های آن‌ها را گوش کنید. شما باید بدانید که تنها کسی نیستید که می‌خواهید از این درمان استفاده کنید. قبل از شما افراد بسیار زیادی بودن که این درمان را انجام داده‌اند. شما باید از آن‌ها مشورت بگیرید.

دانش و تخصص هر متخصص‌ترمیم و زیبایی دندان را بسنجید:

شما حالا یک لیست از پیشنهادهای دیگران تهیه کردید و تحقیقات ضمیمه‌ای را انجام داده‌اید. شما باید شروع به تحقیق درباره میزان علم هر کدام از متخصصان کنید. یکی از راه‌های این که بفهمید که متخصص شما چه میزان مهارت دارد این است که محل تحصیل او را بدانید.

فنّاوری که مورد استفاده قرار می‌دهد:

شما باید بدانید که متخصص مورد نظر شما از چه فناوری استفاده می‌کند. متخصص شما آیا با فناوری‌های جدید آشنا هست یا خیر؟ شما باید بدانید که متخصص شما چه زمانی آخرین آموزش‌ها را دیده است؟ آیا بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی شما از فناوری‌های جدید مانند اشعه ایکس سه بعدی، یا برداشت‌های دیجیتال استفاده می‌کند

متخصص ترمیم و زیبایی دندان چه خدماتی به بیماران ارائه می دهد؟

·         بلیچینگ دندان

·         ونیر دندان

·         اینله و انله دندان

·         روکش دندان

·         بریج دندان

·         باندینگ دندان

·         ایمپلنت دندان

 

تفاوت دندانپزشکی ترمیمی با دندانپزشکی زیبایی

همه روش هایی که برای سالم ماندن دندان و جلوگیری از فروپاشی دندان به کار برده می شود در دسته ترمیم دندان قرار می گیرد. اولویت اصلی دندانپزشکی ترمیمی و تاکید آن بر بهبود سلامتی دندان و حفظ عملکرد آن‌ها است. اما از سوی دیگر متخصص زیبایی دندان زیبایی روی تمام جنبه‌های زیبایی دندان‌ها تمرکز دارد و هر کاری برای بهبود طرح لبخند انجام می‌دهد.

منبع