اگر اخبار را دنبال کنید و پیگیر جدید ترین خبر ها باشید، حتما می‌دانید که چند وقت پیش، رضا صادقی، یک عمل لاغری انجام داده است. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا همه چیز را در مورد عمل لاغری رضا صادقی با شما عزیزان درمیان بگذاریم و به شما بگوییم که این جراحی چگونه بوده است. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

رضا صادقی، تیغ جراحی

ایشان سال ها دچار اضافه وزن و چاقی بود و اگر یکی از دنبال کننده های این خواننده پاپ معروف هستید خوب می دانید که از اولین روزهایی که او پا به عرصه خوانندگی گذاشت به خاطر شرایط بدنی که داشت مقداری اضافه وزن داشتند تا اینکه طی سالیان اخیر این اضافه وزن تبدیل به چاقی شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد جراحی لاغری اینجا کلیک کنید.

در یکی از ویدئوهایی که در صفحه اینستاگرام این خواننده منتشر شده، او با لباس اتاق عمل در حال ضبط ویدئو از خود است و درباره عمل لاغری صحبت می کنند. درباره نام و توضیحات عمل در ادامه بیشتر خواهید خواند.

عمل لاغری رضا صادقی

عمل لاغری رضا صادقی که موفقیت آمیز نیز بوده اسلیو معده نام دارد. عمل های لاغری زیادی وجود دارد که اغلب با روش لاپاراسکوپی صورت می گیرند اما شناخته شده ترین آن ها عمل اسلیو معده است. این یک عمل نسبتا ساده ای است که در مدت زمان کوتاهی (نهایتاً نیم ساعت تا ۲ ساعت) به اتمام می‌رسد.

همه چیز را در مورد عمل بای پس معده بدانید.

عمل اسلیو معده شیوه نوین جراحی لاغری است که در آن بخش زیادی از حجم معده در افراد چاق به روش لاپاراسکوپی برداشته می شود. حدودا ۷۰ تا ۸۰ درصد حجم معده به صورت کامل از حفره شکم خارج می شود و تنها ۲۰ تا ۳۰ درصد حجم اولیه باقی می ماند. با کمک این روش افراد به سرعت وزن از دست می دهند زیرا بعد از خوردن مقدار کمی غذا سریع سیر شده و دیگر تمایلی به مصرف غذا ندارند.

با این عمل افراد بیش از نیمی از اضافه وزن خود را طی ۶ ماه اول از دست می دهند و کاهش وزن تا ۲ سال پس از عمل نیز ادامه خواهد داشت. باید انتظار داشته باشیم که عمل اسلیو رضا صادقی کم کم تاثیر خود را بگذارد و تا ۶ ماه دیگر چهره ای کاملا جدید و لاغر از او در کنسرت ها و شبکه های اجتماعی ببینیم.

بله این عمل مادامی که توسط یک جراح لاغری خوب و باتجربه انجام شود و توصیه های جراح به خوبی دنبال شوند کاملا ایمن و بیخطر است. ریسک عوارض این عمل کمتر از ۲ درصد است و ایمن ترین روش لاغری در دنیا به شمار می روند.

همچنین درمورد انواع رژیم های لاغری بیشتر بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عمل اغری اسلیو رضا صادقی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.