ترمیم و زیبایی دندان یک تخصص است که روش های بسیار زیادی دارد و می‌توان برای داشتن دندالن های زیبا تر حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت کرد تا با استفاده از یکی از روش های ترمیم زیابیی دندان اقدام به زیباسازی و ترمیم دندان های کند. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با روش های ترمیم زیابیی دندان آشنا کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به این موضوع باش ما عزیزان به اشتراک بگذاریم با همراه باشید.

ترمیم دندان

اگر تاکنون بخاطر عدم ترمیم دندان شکسته خود احساس کمبود اعتماد به نفس پیدا کرده اید؟ بدانید که فقط شما دچار این حس نیستید. افراد زیادی هستند که همانند شما از پوسیدگی دندان رنج می برند و حاضر نیستند ظاهر دندان هایشان را هنگام صحبت کردن به نمایش بگذارند. اما اکنون وقتش رسیده که به فکر ترمیم دندان خود باشید. خوشبختانه آسیب های دندان مانند خرد شدن یا شکستگی دندان، چینش نادرست دندان ها، پوسیدگی دندان و … با تکنیک های روی کار آمده به راحتی قابل رفع هستند.

ترمیم دندان مجموعه اقداماتی است که به منظور بازسازی دندان آسیب دیده انجام می‌شود. با انجام ترمیم در مدت زمان بیشتری می توانید از دندان آسیب دیده استفاده کنید و یا لازم نیست بابت ظاهر بد دندان ها خجالت زده باشید. در واقع، تنها هدف اصلی این کار حفظ دندان های طبیعی است تا نیاز شما به جایگزین دندان طبیعی به حداقل برسد.

ترمیم دندان پوسیده

تجربه پوسیدگی دندان بسیار دردناک است. چراکه حساسیت دندان هنگام صحبت کردن یا غذا خوردن بسیار زیاد می شود و حتی ممکن است در ساعات استراحت درد دندان افزایش یابد. تنها راه کار رهایی از درد دندان، ترمیم دندان پوسیده است.

خیلی ها نسبت به درمان دندان پوسیده خود بی اهمیت هستند و بر این باورند که اصلاح پوسیدگی دندان یکی از سخت‌ترین اقدامات دندانپزشکی است یا به خاطر هزینه‌های بالای دندانپزشکی تن به این کار نمی‌دهند. اما پوسیدگی دندان یک مسئله بسیار جدی است که در صورت عدم درمان آن مشکلات بهداشتی دهان و دندان را به همراه دارد. در حقیقت، اگر خیلی زود برطرف نشود احتمال بروز عفونت دندان و لثه بسیار زیاد است.

ترمیم به روش اینله و انله

اینله انله یکی دیگر از راه کارهای پر کردن دندان است که بیشتر برای حفره دندان به کار می رود. در واقع زمانی که دیواره دندان دچاره آسیب دیدگی نشده، روش اینله انله بهترین راه برای ترمیم است. ترمیم دندان به روش اینله اونله بسیار ساده و راحت است. تنها تفاوت آن با دیگر پرکننده ها مرحله قالب گیری است. در واقع بیمار باید برای انجام فرایند ترمیم دو بار به دندانپزشک مراجعه کند.

سخن آخر

امروزه اکثر افراد به این موضوع پی بردن که داشتن دندان بهای سفید و زیبا می‌تواند به شدت بر روی زیبایی فردی هر شخصی تاثیر ثبت بگذارد. علم ترمیم و زیبایی دندان به کمک جامعه آمد تا مشکل زرد بودن و زیبا نبودن دندان ها را برطرف کند. اگر یک درصد هم احتمال می‌دهید که به ترمیم و زیبایی دندان نیاز دارید حتما به یک متخصص ترمیم و زیبایی دندان مراجعه کنید و از او بخواهید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند . امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

منبع: tehrandentalimplant