کیا موتورز یکی از بهترین کمپانی های خودرو سازی در دنیا است و امروزه خودرو های بسیار با کیفیتی را تولید یو به بازار عرضه می‌کند. امروز در این مطلبل قصد داریم تا شما را بیشتر با کمپانی خودرو سازی کیا موتورز آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی را درمورد دو تا زا بهترین مدل های این کمپانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. کیا استینگر و سورنتو. همچنین راجع به قطعات کیا و هیوندای نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.  با ما همراه باشید.

کیا موتورز

نسل سوم ماشین سورنتو حدودا از اواخل سال 2015 بود که وارد بازارهای ایران شد. نه تنها زا آن زمان، که از لحظه رونمایی از این ماشین، ایرانیان زیادی در سودای خرید این ماشین بودند و خیلی ها نیز موفق به وارد کردن و خرید آن شدند. اما بعد زا این نسخه 2 سال بعد ما شاهد طراحی و تولید مدل 2017 و جدید سورنتو بودیم. شرکت اطلس موتور به عنوان نماینده رسمی کیا موتورز در کشور از همان ابتدای رونمایی از سورنتو 2018 به دنبال واردات آن بود و برای وارد کردن آن نیز تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه….

مشخصات فنی سورنتو

کیا سورنتو این شاسی ‌بلند کره‌ای مجهز به موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی است که در نمونه موجود در بازار ایران، به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصل شده که توانایی تولید 188 اسب بخار، قدرت و 241 نیوتن متر، گشتاور است.

در تاریخ چهاردهم مرداد امسال یعنی سال 99 قیمتی که برای سورنتوهای ترخیص شده در نظر گرفته شده نزدیک به 1 میلیارد و 950 میلیون تومان است. که احتمالا با تغییرات ارزی این قیمت باز هم بیشتر خواهد شد و سر به فلک خواهد کشی. خدمات پس از فروش این ماشین بر عهده اطلس موتور است.

استینگر

استینگر 2021 در واقع نسخه تکامل یافته 2020 است و به گونه ای طراحی شده تا بتواند با رقبای هم رده خود دست و پنجه بی اندازد. در این مقاله با مشخصات موتوری، تصاویر و نکات برجسته رونمایی این خودرو نسل جدید و آینده دار آشنا خواهید شد. چنانچه به ماشین های کره ای و مخصوصا محصولات کیا علاقمند هستید شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم.

مشحصات فنی استینگر

مشابه نسخه قبلی این ماشین جذیذ، ما یک مانیتو 8 اینچی داریم که البته مشتری ها میتوانند به صورت سفارشی درخواست نصب مانیتور 10.5 اینچی برای این ماشین را به جای مانیتور پیشفرض بدهند. این مانیتور جدید در اغلب ماشین های هم رده و رقیب وجود دارد اما نمایشگر استاندارد کیا استینگر 8 اینچی است.

این ماشین چندی پیش رونمایی شد و قرار بر این است که اواخر سال 2020 میلادی و پیش از شروع سال جدید کم کم به فروش برسد. لازم به ذکر است که رونمایی این ماشین در خود کشور کره از همان ابتدای سال 2020 آغاز شد ولی هنوز وارد بازار جهانی نشده است.

سخن آخر

امروز در این مطلب قصد داشتیم تا به شما اطلاعات جامعی درمورد دو تا از بهترین خودرو های کیا بدهیم و می‌خواهیم به شما بگوییم تا قطعات این خودرو ها را از کجا تهیه کنید. اگر قصد خرید لوازم یدکی کیا و یا هیوندای را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد