x تبلیغات
تونو تایمز

یک خانه هوشمند و ویژگی های آن

 

امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی، زندگی روز به روز ساده تر از روز های پیش می‌شود. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هوشمند سازی خانه و متعلقات آن از قبیل، پرده هوشمند و ترموستات هوشمند و یا حتی اینترنت اشیا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خانه هوشمند

فناوری خانه هوشمند یا خانه ی خودکار،راحتی، آسودگی خاطر و بهره وری انرژی را از طریق کنترل لوازم با یک برنامه ی هوشمند در گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های قابل اتصال به اینترنتبرای صاحبین مشاغل و یا اهالی خانه به ارمغان می آورد. به این طریق که داده های مصرف مشتری بین لوازم منزل به اشتراک گذاشته شده و کارها به دلخواه مشتری بصورت خودکار درمی آیند.

وقتی از خانه هوشمند حرف می زنیم منظورمان ابزار یا ربات های کاملا جدید و فوق پیشرفته نیست.(البته اگر شما بخواهید اینطور هم می شود) گاهی هوشمند کردن خانه فقط به معنی عوض کردن ابزار و لوازم خانه با انواع قابل اتصال به اینترنت یا خودکار آنها است. (مثل کلید ها و لامپ ها، ترموستات ها و سیستم های ایمنی هوشمند)

ترموستات هوشمند چیست؟

ترموستات هوشمند به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات دمای محیط خود را بر اساس برنامه های روزانه، شرایط آب و هوایی و نیاز به سرما و گرما برنامه ریزی کرده و به صورت خودکار درآورید. جالب تر از آن، شما می توانید دمای خانه را با تبلت، گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود از راه دور کنترل نمایید. اگر ترموستات هوشمند که خریداری کرده اید قابل اتصال به WiFi باشد، دیگر نمی توان تنها به چشم یک ترموستات معمولی به آن نگاه کرد.

اینترنت اشیا

تکنولوژی IoT نقش مهمی را در انجام اتوماتیک کارها ایفا می کند. بنابراین، آیا باید آن را عامل کاهش نیاز به نیروی انسانی دانست؟ در اواخر سال ۱۷۰۰ و با تولید اولین ماشین بخار، مردم نگران موقعیت های شغلی خود بودند و تصور می کردند که دیگر راهی برای کسب درآمد نخواهند داشت. موتور بخار اگرچه بسیاری از شغل های یدی و دستی را از میان برداشت، اما فرصت های شغلی جدید و فراوانی را در بخش های مختلف مثل کشتیرانی، تعمیرات، کارخانجات، مهندسی و غیره ایجاد کرد.

پرده هوشمند

پرده های هوشمند، پرده های عجیب و غریبی نیستند. همان پرده ای که اکنون روی پنجره ی اتاقتان هست هم می تواند هوشمند شود. فقط به جای چوب پرده های معمولی، باید ریل های مخصوصی را نصب کرد. پس از آن می توانید با دستگاه کنترل یا حتی گوشی هوشمندتان پرده ها را باز یا بسته کنید و یا به آن برنامه دهید تا در زمان دلخواه شما بصورت خودکار باز یا بسته شوند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و خوبی را در زمینه هوشمند سازی خانه، اینترنت اشیا، پرده هوشمند و ... در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدورایم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

پیوند استخوان دندان و همه چیز درباره آن

 

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه پیوند استخوان دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را به شما بگوییم. پیوند استخوان دندان در شرایطی مورد استفاده قرار می‌گیرد که استخوان های فک فرد تحلیل رفته باشد و نتوان برخی درمان ها را به این خاطر انجام داد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید  تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

استخوان دندان

قبل از اینکه وارد بحث پیوند استخوان دندان شویم، اجازه دهید توضیحاتی درباره استخوان دندان بدهیم و ببینم که منظور از این استخوان چیست. همانطور که می‌دانید دندان ها، روی استخوان فک قرار گرفته اند. آنها به واسطه ساختارهایی به فک متصل و ثابت می شوند. در واقع هر دندان درون حفره ای کوچکی از استخوان فک قرار دارد. به حفره استخوانی که دندان یا بهتر بگوییم ریشه دندان را در جای خود ثابت نگاه داشته استخوان آلوئولار گفته می شود.

همچنین درمورد یک کلینیک دندانپزشکی بیشتر بدانید.

پیوند استخوان چیست؟

البته استخوان دندان به این زودی ها و به این سادگی ها دچار تحلیل نمی شود. بلکه به مرور زمان و پس از ماه ها یا سال ها این اتفاق رخ می دهد. هرچه توده استخوانی بیشتر تحلیل برود، مشکلاتی از قبیل پوکی استخوان فک، ناهمواری در قوس فکی، برهم خوردن تقارن صورت و … بیشتر نمود پیدا می کنند. بنابراین برای پیشگیری از این مساله در برخی افراد، پیوند استخوان دندان انجام می دهند تا به تقویت استخوان فک کمک شود.

پیوند استخوان دندان چگونه انجام می‌شود

روشها و تکنیک‌های متعددی برای انجام عمل پیوند استخوان دندان وجود دارد اما جراحان معمولا مراحل مشابه و یکسانی برای این عمل طی می کنند. دندانپزشک یا جراح دهان ابتدا برشی را لثه واستخوان فک ایجاد کرده و مواد استخوانی (مثل پودر استخوان یا تکه های استخوانی) را به فک پیوند زده یا متصل می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد دندانپزشکی با لیزر بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

درد عمل پیوند استخوان دندان

پیوند استخوان دندان که شامل برداشتن استخوان از بدن خود بیمار نمی شود، یک عمل نسبتاً جزئی و بدون درد است. از آنجا که در طول عمل شما بیحس و در حالتی آرام هستید دردی تجربه نخواهید کرد. اما بعد از اینکه اثر داروی بیحسی یا بیهوشی از بین رفتن ممکن است که درد تجربه کنید که با داروهای مسکن تسکین پیدا می کند. همچنین بسته به پیچیدگی عمل پیوند استخوان دندان و یا تکنیک عمل ممکن است تا چند هفته به صورت گاه و بیگاه کمی احساس ناراحتی کنید که البته با داروها قابل مدیریت است.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه پیوند استخوان دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

هر آنچه لازم است تا ما درمورد هزینه دندان مصنوعی بدانیم

 

یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین روش های جایگزینی دندان های از دست رفته، بدون شک استفاده از دندان مصنوعی است. امروز ما در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه دندان مصنوعی و هزینه های آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این باره به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هزینه دندان مصنوعی

همانطور که در مقدمه نیز اشاره شده، دندان مصنوعی نوعی پروتز است و چندین مدل مختلف دارد. دندان مصنوعی را می توان هم به صورت کامل و هم به صورت پارسیل استفاده کرد. هر دو مدل نیز به صورت ثابت و متحرک در دسترس هستند و اینکه کدام به درد شما میخورد را یک متخصص پروتز دندان به شما خواهد گفت. در ادامه قیمت هر کدام درج خواهد شد و توضیحات مختصری درباره آن ها نیز نگاشته شده است.

هزینه نیم دست دندان مصنوعی

نیم دست دندان مصنوعی نیز اشاره به تامین دندان برای تنها یک قوس فکی دارد. در واقع برخی افرد در یک فک خود تعداد زیادی دندان از دست داده اند یا تمایل دارند دندان های پوسیده خود را کشیده و نیم دست دندان مصنوعی داشته باشند.

هزینه پاسیل آکریلیکی

همانطور که از نامش پیدا است این دندان مصنوعی از جنس آکریلیک است. آکریلیک در بسیاری از ابزار دندانپزشکی استفاده میشود و دوام نسبتا خوبی دارد.

هزینه کروم و کبالت

پلاک کروم کبالت با نام دندان مصنوعی کبالت و کروم نیز شناخته میشود. در واقع این دندان مصنوعی همان پروتز دندان پارسیل یا ناکامل است. زمانی که شخصی تنها چند دندان خود را در بخش خلفی از دست داده باشد میتواند با کمک پروتز پارسیل جای خالی دندان های خود را پر کند. در واقع از این پلاک برای پر کردن جای دندان های آسیاب استفاده میشود. دندان مصنوعی کروم کبالت همانطور که از نامش پیداست از جنس فلزاتی مانند کروم و کبالت یا ترکیبی از آن ها است. هزینه دندان مصنوعی پارسیل از یک دست دندان کامل کمتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد درمانگاه دندانپزشکی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

هزینه بهترین دندان مصنوعی

یک نوع خاص از دندان مصنوعی ممکن است برای شما بهترین گزینه باشد اما برای یک نفر دیگه بدترین گزینه. بنابراین این یک موضوع موردی است نه کلی. شما ابتدا باید با یک متخصص پروتز صحبت کنید و بعد از معاینه و گفتگو، در نهایت بهترین دندان مصنوعی متناسب با وضعیت فک و لثه شما در نظر گرفته شود. قیمت آن نیز بستگی به نوع پروتزی دارد که انتخاب می کنید.

همچنین درمورد هزینه عکس OPG دندان بیشتر بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه دندان مصنوعی و هزینه انواع روش های دندان مصنوعی را در اخحتیار شما دوستان قرار دهیم. اگر می‌خواهید تا در این زمینه اطلاعات خوبی را به دست بیاورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما از وبسایت خوب پایگاه سلامت دهان و دندان دیدن کنید.

پرده هوشمند و هوشمند سازی خانه

 

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار جامع و مفیدی را در زمینه پرده هوشمند، هوشمند سازی خانه و اینترنت اشیا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما در این مقاله همراه باشید تا همه چیز را درمورد پرده هوشمند و ترموستات هوشمند و موضوعات مرتبط در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

خانه هوشمند

ایده ی داشتن یک خانه هوشمند به قرن ها پیش بر می گردد. به طوریکه می توان گفت بشر از زمانی که پا به این دنیا گذاشته، به فکر یک زندگی راحت بوده. او برای این راحتی تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه گوشی هوشمند را اختراع کرد.از آن پس، دنیا در حال تحولات شگرفی است که خودمان هم از شنیدنشان انگشت به دهان می مانیم.

ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات دمای محیط خود را بر اساس برنامه های روزانه، شرایط آب و هوایی و نیاز به سرما و گرما برنامه ریزی کرده و به صورت خودکار درآورید. جالب تر از آن، شما می توانید دمای خانه را با تبلت، گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود از راه دور کنترل نمایید. اگر ترموستات هوشمندی که خریداری کرده اید قابل اتصال به WiFi باشد، دیگر نمی توان تنها به چشم یک ترموستات معمولی به آن نگاه کرد.

بیشتر ترموستات های هوشمندی که قابل اتصال به WiFi منزل هستند، سنسورهایی دارند که سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه را کنترل و در هماهنگی با سیستم تهویه ی منزل عمل می کنند.

این بدین معنی است که شما قادر خواهید بود تا دمای خانه ی خود را حتی از خارج منزل مدیریت نمایید. برای این کار، به سراغ برنامه و اپلیکیشنی می روید که در گوشی هوشمندتان نصب می شود. با کمک اینترنت به ترموستات هوشمند خانه وصل شده و تغییرات دلخواه را ایجاد می نمایید. لطفا وقتی از خانه خارج می شوید، خاموش کردن سیستم سرمایشی یا گرمایشی را فراموش کنید و نگران نباشید.

پرده هوشمند

اگر در هتل های هوشمند پنج ستاره اقامت داشته اید، حتما متوجه شده اید که پرده ها با یک کنترل یا با ورود شما کنار می روند. آیا این هتل ها تنها برای افزایش کلاس کاری از این نوع پرده ها استفاده می کنند؟ یا پرده ی هوشمند مزایای دیگری هم دارد که می ارزد برایش هزینه کرد؟

پرده های هوشمند، پرده های عجیب و غریبی نیستند. همان پرده ای که اکنون روی پنجره ی اتاقتان هست هم می تواند هوشمند شود. فقط به جای چوب پرده های معمولی، باید ریل های مخصوصی را نصب کرد. پس از آن می توانید با دستگاه کنترل یا حتی گوشی هوشمندتان پرده ها را باز یا بسته کنید و یا به آن برنامه دهید تا در زمان دلخواه شما بصورت خودکار باز یا بسته شوند.

سخن نهایی

ما امروز در این مقاله قصد داشتیم تا اطلاعات بسیار جامع و خوبی را در زمینه هوشمند سازی خانه، پرده و ترموستات هوشمند و اینترنت اشیا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در مورد این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

هوشمند سازی خانه و همه چیز درمورد آن

 

ما امروز در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار خوبی را درمورد هوشمند سازی خانه در اختیارتان قرار دهیم. از پرده هوشمند و ترموستات هوشمند گرفته تا اینترنت اشیا. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم و همه چیز را به شما بگوییم.

خانه هوشمند

فناوری خانه هوشمند یا خانه ی خودکار،راحتی، آسودگی خاطر و بهره وری انرژی را از طریق کنترل لوازم با یک برنامه ی هوشمند در گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های قابل اتصال به اینترنتبرای صاحبین مشاغل و یا اهالی خانه به ارمغان می آورد.

به این طریق که داده های مصرف مشتری بین لوازم منزل به اشتراک گذاشته شده و کارها به دلخواه مشتری بصورت خودکار درمی آیند. وقتی از خانه هوشمند حرف می زنیم منظورمان ابزار یا ربات های کاملا جدید و فوق پیشرفته نیست.(البته اگر شما بخواهید اینطور هم می شود). گاهی هوشمند کردن خانه فقط به معنی عوض کردن ابزار و لوازم خانه با انواع قابل اتصال به اینترنت یا خودکار آنها است. (مثل کلید ها و لامپ ها، ترموستات ها و سیستم های ایمنی هوشمند)

ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات دمای محیط خود را بر اساس برنامه های روزانه، شرایط آب و هوایی و نیاز به سرما و گرما برنامه ریزی کرده و به صورت خودکار درآورید. جالب تر از آن، شما می توانید دمای خانه را با تبلت، گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود از راه دور کنترل نمایید. اگر ترموستات هوشمندی که خریداری کرده اید قابل اتصال به WiFi باشد، دیگر نمی توان تنها به چشم یک ترموستات معمولی به آن نگاه کرد.

پرده هوشمند

پرده های هوشمند، پرده های عجیب و غریبی نیستند. همان پرده ای که اکنون روی پنجره ی اتاقتان هست هم می تواند هوشمند شود. فقط به جای چوب پرده های معمولی، باید ریل های مخصوصی را نصب کرد. پس از آن می توانید با دستگاه کنترل یا حتی گوشی هوشمندتان پرده ها را باز یا بسته کنید و یا به آن برنامه دهید تا در زمان دلخواه شما بصورت خودکار باز یا بسته شوند.

اینترنت اشیا

تکنولوژی IoT نقش مهمی را در انجام اتوماتیک کارها ایفا می کند. بنابراین، آیا باید آن را عامل کاهش نیاز به نیروی انسانی دانست؟ در اواخر سال ۱۷۰۰ و با تولید اولین ماشین بخار، مردم نگران موقعیت های شغلی خود بودند و تصور می کردند که دیگر راهی برای کسب درآمد نخواهند داشت. موتور بخار اگرچه بسیاری از شغل های یدی و دستی را از میان برداشت، اما فرصت های شغلی جدید و فراوانی را در بخش های مختلف مثل کشتیرانی، تعمیرات، کارخانجات، مهندسی و غیره ایجاد کرد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات کامل و جامعی را در زمینه هوشمند سازی خانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را درمورد این موضوع به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

کلینیک دندانپزشکی و ویژگی های آن

 

کلینیک دندانپزشکی جایی است که در آن بیماران و مراجعه کنندگانی که در دهان و دندان خود دچار مشکلی هستند به آنجا مراجعه می‌کنند. یکی کلینیک دندانپزشکی خوب باید ویژگی های خاصی داشته باشید تا از هر نظر مناسب باشد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. 

به چه مکانی کلینیک دندانپزشکی می‌گویند؟

“کلینیک دندانپزشکی از نظر فنی هر مکانی است که در آن تمام یا دست کم مهمترین خدمات دندانپزشکی ارائه می شود. در یک کلینیک ممکن است تنها یک دندانپزشک متخصص حضور داشته باشد یا تعداد زیادی دندانپزشک عمومی یا متخصص دندانپزشکی مشغول ارائه خدمات باشند.”

یک کلینیک دندانپزشکی چه ویژگی هایی دارد

با توجه به اینکه یک کلینیک بیشتر خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهد و مراجعان و بیماران زیادی هر روزه به آنجا مراجعه می کنند. هر چقدر میزان رضایت مراجعین از ارائه خدمات کلینیک بالاتر باشد نشان دهنده خوب بودن آن کلینیک دندانپزشکی است.

برای مسائل زیبایی و ترمیم دندان که عموما غیر اورژانسی تلقی می شوند، نیازی نیست که حتما نزدیک ترین کلینیک به خانه خود را انتخاب کنید و می توانید حتی دورترین اما بهترین کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کنید.

برخلاف تصور برخی از افراد که فکر می کنند دندانپزشکی عمومی قادر است هر کاری برای دهان و دندان ما انجام دهد، اما ما، متخصصان زیادی داریم که به صورت تخصصی بسیاری از پروسه های دندانپزشکی را انجام می دهند.

همچنین درمورد هزینه ارتودنسی دندان در سال آینده و هزینه ایمپلنت دندان بیشتر بدانید.

اهمیت پرسنل مطب را حتما درک کنید. در انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب نه تنها به  حضور متخصصان حاذق و با اخلاق توجه کنید، که به حضور پرسنل نیز توجه زیادی داشته باشید.

متاسفانه بیشتر کلینیک های دندانپزشکی هزینه ها را به صورت آزاد حساب می کنند. اغلب یا اصلا با هیچ بیمه ای طرف قرارداد نیستند یا اینکه تعداد بیمه هایی که با آن ها قرارداد دارند کم است.

بهتر است کلینیک ها جزئیات هزینه خدمات ارائه شده خود را در معرض دید مراجعان قرار دهند تا آن ها بتوانند با دید بهترین تصمیم گیری کنند و بدانند برای خدمتی که دریافت می کنند چقدر باید هزینه بدهند.

توضیحات تکمیلی درمورد درمانگاه دندانپزشکی

ضایت مراجعان یک کلینیک را ارزیابی کنید (مخصوصا اگر قصد دارید به خاطر کودک خود به آن کلینیک مراجعه کنید، ارزیابی اهمیت بیشتری پیدا می کند.) برای مسائل اورژانسی بهتر است که یک کلینیک نزدیک انتخاب کنیم. کلینیکی که به سادگی با ماشین بتوانید آن را پیدا کنید و رفت و آمد به آنجا سخت نباشد. بنابراین در حین انتخاب یک کلینیک حتما موقعیت جغرافیایی را مد نظر داشته باشید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا توضیحات کامل و جامعی را درمورد یک درمانگاه دندانپزشکی و دندانپزشکی شبانه روزی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر می‌خواهید تا در این زمینه اطلاعات بهتری کسب کنید، پیشنهاد ما به شما این است که به سایت پایگاه سلامت دهان و دندان مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

ترموستات هوشمند و نگاهی به پرده هوشمند

 

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ترموستات هوشمند به شما عزیزان ارائه دهیم و همچنین توضیحاتی را نیز در زمینه پرده هوشمند در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات دمای محیط خود را بر اساس برنامه های روزانه، شرایط آب و هوایی و نیاز به سرما و گرما برنامه ریزی کرده و به صورت خودکار درآورید. جالب تر از آن، شما می توانید دمای خانه را با تبلت، گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود از راه دور کنترل نمایید. اگر ترموستات هوشمندی که خریداری کرده اید قابل اتصال به WiFi باشد، دیگر نمی توان تنها به چشم یک ترموستات معمولی به آن نگاه کرد.

برنامه ریزی ترموستات هوشمند

استفاده از اپلیکیشن خانه ی هوشمند بسیار راحت است. بطوری که بزرگترهای خانواده که سررشته ی چندانی از گوشی های هوشمند ندارند، به راحتی می توانند از این برنامه استفاده و اقلام هوشمند خانه مثل ترموستات را کنترل کنند. اگر در برنامه ریزی ترموستات های قدیمی به مشکلات زیادی برمی خوردید، ترموستات هوشمند برنامه پذیری بسیار آسانی دارد و در عرض چند دقیقه، برنامه ی چند ماه برایش تعیین می شود. مطمئنم عاشق آن خواهید شد.

پرده هوشمند

پرده های هوشمند، پرده های عجیب و غریبی نیستند. همان پرده ای که اکنون روی پنجره ی اتاقتان هست هم می تواند هوشمند شود. فقط به جای چوب پرده های معمولی، باید ریل های مخصوصی را نصب کرد. پس از آن می توانید با دستگاه کنترل یا حتی گوشی هوشمندتان پرده ها را باز یا بسته کنید و یا به آن برنامه دهید تا در زمان دلخواه شما بصورت خودکار باز یا بسته شوند.

این روزها حتی دزدها هم باهوش تر از قبل شده اند و لازم است که خانه ها را پا به پای آنها هوشمند کرد. با توجه به مزیت قبلی، چنانچه به یک مسافرت طولانی بروید، پرده های هوشمند بر اساس سناریو و برنامه ای که به آنها داده اید در ساعاتی از روز باز و بسته خواهند شد. در این صورت، دیگر به فکر کسی هم خطور نخواهد کرد شما در خانه نیستید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار مناسبی را در زمینه پرده هوشمند و ترموستات هوشمند در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که از اصلی ترین قسمت های یک خانه هوشمند محسوب می‌شوند. امیدواریم این مطلب برای شما دوستان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 

یک کلینیک دندانپزشکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟( نکات مهم )

 

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار مهمی را در زمینه یک کلینیک دندانپزشکی خوب و روش های شناسایی آن را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه  و دندانپزشکی شبانه روزی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را به شما بگوییم.

کلینیک دندانپزشکی به چه جور جایی می‌گویند؟

پیش از آنکه بخواهیم درباره روش ها، معیارها یا راه های پیدا کردن یک کلینیک دندانپزشکی خوب صحبت کنیم، اجازه دهید تا تعریف ساده و دقیق این مرکز درمانی را ادائه دهیم:

کلینیک دندانپزشکی از نظر فنی هر مکانی است که در آن تمام یا دست کم مهمترین خدمات دندانپزشکی ارائه می شود. در یک کلینیک ممکن است تنها یک دندانپزشک متخصص حضور داشته باشد یا تعداد زیادی دندانپزشک عمومی یا متخصص دندانپزشکی مشغول ارائه خدمات باشند.”

رضایت مراجعه کنندگان

با توجه به اینکه یک کلینیک بیشتر خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهد و مراجعان و بیماران زیادی هر روزه به آنجا مراجعه می کنند. هر چقدر میزان رضایت مراجعین از ارائه خدمات کلینیک بالاتر باشد نشان دهنده خوب بودن آن کلینیک دندانپزشکی است.

بنابراین حتما رضایت مراجعان یک کلینیک را ارزیابی کنید (مخصوصا اگر قصد دارید به خاطر کودک خود به آن کلینیک مراجعه کنید، ارزیابی اهمیت بیشتری پیدا می کند.)

همچنین درمورد مزایای ایمپلنت های دندانی بیشتر بدانید.

تعداد دندانپزشکان و متخصصان

برخلاف تصور برخی از افراد که فکر می کنند دندانپزشکی عمومی قادر است هر کاری برای دهان و دندان ما انجام دهد، اما ما، متخصصان زیادی داریم که به صورت تخصصی بسیاری از پروسه های دندانپزشکی را انجام می دهند.

این روزها دندانپزشکان عمومی واقعا کارهای عمومی را انجام می دهند و فضا را برای متخصصان دوره دیده باز گذاشته اند. هرچند که این متخصصان کارشان مستقل از دندانپزشکان عمومی است، اما همواره با آن ها همکاری می کنند. و در یک کلینیک دندانپزشکی، علاوه بر تعداد زیادی دندانپزشک عمومی، تعدادی متخصص نیز وجود دارند که با همکاری هم، تمام امورات مرتبط با دهان و دندان و حتی فک و صورت را مدیریت می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه دندان مصنوعی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

پرسنل

اهمیت پرسنل مطب را حتما درک کنید. در انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب نه تنها به  حضور متخصصان حاذق و با اخلاق توجه کنید، که به حضور پرسنل نیز توجه زیادی داشته باشید.

شما و اعضای خانواده شما به همان اندازه که با پزشک در ارتباط هستید با پرسنل نیز ارتباط خواهید داشت. این مهم است که پرسنل رفتار حرفه ای داشته بوده و نسبت به وظایف و مسئولیت های خود در برابر شما متعهد باشند.

کلینیک که پرسنل با اخلاقی ندارد و یا مسئولیت های خود را به درستی انجام نمی دهند (برای مثال با مراجعان رفتار خوبی ندارند) قطعا در شان شما و خانواده شما نیست. بنابراین حین انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی خوب ارزیابی پرسنل را فراموش نکنید.

سخن آخر

ما امروز در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یک کلینیک دندانپزشکی خوب و نکاتی که برای انتخاب آن باید در نظر گرفته شود را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر می‌خواهید درمورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، حتما به سایت تهران دنتال مراجعه کنید. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاه کرده باشید.

بریج دندان و یا همان پل دندانی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

همانطور که می‌دانید روش های بسیار زیادی برای جایگزینی دندان از دست رفته وجود دارند که می‌توان از هر کدام از آنها برای پر کردن جای خالی دندان از دست رفته استفاده کرد. ما امروز در این مطلب اینجاییم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بریج و یا همان پل دندانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به شما بگوییم گه آیا بریج بهتر است یا ایمپلنت؟ پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را به شما بگوییم.

بریج دندان چیست؟

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، بریج دندان یکی از روش های جایگزین کردن دندان است که میتوانید به جای دندانی که اخیرا از دست داده اید از آن استفاده کنید. به دلیل پایین بودن هزینه بریج در مقایسه با سایر روش های جایگزینی دندان از جمله ایمپلنت ها، معمولا از بریج بیشتر استفاده میشود.

انواع بریج های دندانی

پل های سنتی یا (Traditional Dental Bridge) رایج ترین نوع بریج هستند. اگر تنها یک یا 2 دندان در کنار هم از دست داده اید می توانید جای خالی آن ها را با این نوع پل پر کنید. همانظور که در شکل زیر نیز میبینید، برای نصب این نوع پل باید دو دندان سالم وجود داشته باشد. این دندان ها باید تراشیده شوند و روی آن ها روکش دندان قرار بگیرد.

مریلند بریج ها (Maryland Bonded Bridge) نیز از انواع رایح پل های دندانی است که برای جایگزین کردن دندان های جلویی استفاده می شود. این روش محافظاکارانه است و برای اتصالش هرچند که نیاز به دو دندان سالم هست، اما این دو دندان به هیچ عنوان تراشیده نمی شوند.

پل دندان کانتی لور یا (Cantilever Bridge) از نظر ساختار کمی متفاوت از سایر انواع بریج های دندانی است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید. برای نصب این نوع بریج دندان به یک دندان سالم نیاز داریم. این دندان تراشیده می شود تا بتوان روی آن پل کانتی لور را نصب کرد.

همانطور که از نامش پیداست، این نوع بریج دندان توسط ایمپلنت های دندانی پشتیبانی می شود. زمانی که چند دندان در کنار هم از دست رفته باشد می توان با کمک این پل ها کاری کرد که دندان ها جایگزین شوند. در این روش 2 عدد ایمپلنت در دو طرف دندان های از دست رفته کاشته می شوند و مطابق شکل زیر، پل دندانی نیز سوار می شود.

همچنین درمورد بررسی تفاوت های بریج و یا ایمپلنت نیز بیشتر بدانید.

سخن نهایی

بریج، همانطور که گفته شد یکی از بهترین روش های جایگزینی دندان های از دست رفته تحت شرایط خاصی می‌باشد. ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بریج دندان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت تهران دنتال مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

اینترنت اشیا

 

اینترنت اشیا نیز مانند پرده هوشمند و ترموستات هوشمند از جمله فاکتور های اصلی هوشمند سازی خانه محسوب می‌شود. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هوشمند سازی خانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به شما بگوییم که برای یک خانه هوشمند چه فاکتور هایی باید در نظر گرفته شود. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اینترنت اشیا چیست؟

تکنولوژی IoT یکی از تکنولوژی های کلیدی انقلاب صنعتی چهارم در جهان است و از این رو، کشورهای زیادی در سراسر دنیا برای راه اندازی و بهره وری از آن اقدام کرده اند. کشورهایی مثل آمریکا، چین، آلمان، سنگاپور، برزیل، کره جنوبی و هند را می توان از پیشگامان استفاده و توسعه تکنولوژی IoT دانست. این کشورها، سرمایه های هنگفتی را به بررسی و بهره گیری از تکنولوژی اینترنت اشیا اختصاص داده اند. مثلا ایالات متحده آمریکا ۱۶۰ میلیارد دلار را برای شهر هوشمند صرف کرده که بخشی از آن برای تحقیق و توسعه اینترنت اشیا تخصیص یافته است.

بازار کار

تکنولوژی IoT نقش مهمی را در انجام اتوماتیک کارها ایفا می کند. بنابراین، آیا باید آن را عامل کاهش نیاز به نیروی انسانی دانست؟ در اواخر سال ۱۷۰۰ و با تولید اولین ماشین بخار، مردم نگران موقعیت های شغلی خود بودند و تصور می کردند که دیگر راهی برای کسب درآمد نخواهند داشت. موتور بخار اگرچه بسیاری از شغل های یدی و دستی را از میان برداشت، اما فرصت های شغلی جدید و فراوانی را در بخش های مختلف مثل کشتیرانی، تعمیرات، کارخانجات، مهندسی و غیره ایجاد کرد.

آموزش اینترنت اشیا

دیر یا زود نهادهای دولتی و خصوصی به مزایای IoT و کاربردهای فراوان آن پی می برند و بازار کار IoT در ایران مولتی میلیاردی خواهد شد. کارشناسان حوزه IoT اعلام کرده اند که با افزایش و گسترش دستگاه های تحت شبکه و متصل به اینترنت، اینترنت اشیا پتانسیل ایجاد بزرگترین بازار کار را دارد و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. از طرفی، این بازار کار نیازمند نیروی کار متخصص است.

معمولا در دوره مقدماتی، با مهارت های سخت افزار، طراحی و توسعه نرم افزار، شبکه، هوش مصنوعی، امنیت و داده کاوی آشنا می شوید. در مراحل بعدی، تمرکز عمیق تری بر پروژه های مبتنی بر اینترنت اشیاء خواهد شد و در ادامه، با چالش ها و قوانین امنیت و آنالیز داده های اینترنت اشیا آشنا می شوید. در آخر، اگر با وجود همه این مسائل باز هم به تکنولوژی اینترنت اشیا علاقه مند بودید، می توانید به عنوان یک توسعه دهنده حرفه ای IoT مشغول به کار شوید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اینترنت اشیا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و شما را با بخش بزرگی از هوشمند سازی خانه آشنا کنیم. پرده هوشمند و ترموستات هوشمند را نیز قبلا بررسی کرده ایم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

منبع :  https://www.ovio.ir/

 

صفحه قبل 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 صفحه بعد